انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:عسل,دارچین, :: 10:46 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

با معجزات عسل و دارچین آشنا شوید!

27 خرداد

با معجزات عسل و دارچین آشنا شوید!

عسل می‌تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای هر نوع بیماری استفاده شود. علم امروز می‌گوید که حتی اگر عسل شیرین است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌کار رود برای بیماران دیابتی نیز ضرر ندارد. عسل و دارچین می‌تواند به صورتهای مناسب برای درمان بیماریهای زیر به‌کار رود.

بیماری‌های قلبی

ساخت خمیر عسل و پودر دارچین، روی نان به جای ژله و مربا، و خوردن آن را به طور منظم برای صبحانه که باعث کاهش کلسترول در شریان‌ها و مراقبت بیمار از حمله قلبی شود. همچنین، کسانی که تاکنون دچار حمله شده اند با این درمان به صورت روزانه می‌تونند احتمال حمله دیگر را به فاصله بیشتری به تاخیر اندازند. استفاده منظم باعث رفع نفس تنگی و تقویت ضربان قلب می‌گردد.

آرتروز

بیماران آرتریت ممکن است روزانه، صبح و شب، یک فنجان آب داغ با 2 قاشق عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنند. اگر به طور منظم بکار برده شود حتی آرتریت مزمن قابل درمان است. در پژوهش اخیر انجام شده در دانشگاه کپنهاگ، معلوم شد که وقتی پزشکان بیماران خود را با مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق چای خوری پودر دارچین قبل از صبحانه تحت درمان قرار دادند، آنها دریافتند که در عرض یک هفته، از 200 نفر عملا 73 بیمار کاملا از درد برطرف شدند، و طی یک ماه، اکثرا تمام بیمارانی که نمی‌توانستند راه بروند و یا به دلیل ورم مفاصل به اطراف حرکت کنند، راه رفتن بدون درد را شروع کنند.

عفونت مثانه

هنگامی که 2 قاشق غذاخوری پودر دارچین و یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب ولرم تهیه و نوشیده شود می‌تواند باعث از بین رفتن جرمها و میکروبهای مثانه شود.

دندان درد

برای کاهش درد دندان می‌توان یک قاشق چای خوری پودر دارچین و 5 قاشق چایخوری عسل را روی دندان درد قرار داد. این عمل ممکن است 3 بار در روز تا زمانی که دندان درد متوقف شود استفاده شود.

کلسترول

هنگامی که دو قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق چایخوری پودر دارچین را در 16 اونس آب جوش مخلوط کرده و به بیمار کلسترولی بدهیم، مشخص شده است که سطح کلسترول در خون در عرض دو ساعت 10 درصد کاهش می‌یابد. همانطور که برای بیماران مبتلا به اماس مفصل ذکر شد، در صورت تکرار 3 بار در روز، هر کلسترول مزمنی درمان می‌شود. بر اساس اطلاعات بیان شده در مجلات، مصرف عسل خالص با غذای روزانه مشکلات کلسترول. را برطرف می‌کند. به هر حال، اگر شما داروی کلسترول مصرف می‌کنید دست نگه دارید ! همه آنها حاوی استاتین هستند که ماهیچه‌های شما را تضعیف می‌کنند از جمله ماهیچه‌های قلب شما و هیچ یک برای جلوگیری از حملات قلبی یا سکته مغزی تایید نشده است!

سرما خوردگی

کسانی که مبتلا به سرماخوردگی معمولی و یا شدید هستند باید 1 قاشق عسل ولرم با 4 / 1 قاشق پودر دارچین را در روز به مدت 3 روز استفاده کنند. این فرآیند اغلب سرفه مزمن و سرماخوردگی را درمان کرده و سینوسها را پاک می‌کند.

ناراحتی معده

عسل با پودر دارچین دردهای معده را درمان کرده و معده را از ریشه از زخم معده تخلیه می‌کند.

گاز معده

مطالعات انجام شده در هند و ژاپن نشان داده است که اگر عسل با پودر دارچین مصرف شود گاز معده برطرف می‌گردد.

سیستم ایمنی بدن

استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را از حملات ویروسی و باکتریایی محافظت می‌کند. دانشمندان دریافتند که عسل دارای ویتامین‌های مختلف و مقادیر زیاد آهن است. استفاده مداوم از عسل باعث تقویت گلبولهای سفید خون در مبارزه با بیماری‌های باکتریایی و ویروسی می‌شود.
سلامت نیوز: با معجزات عسل و دارچین آشنا شوید

خبر

 

شنبه 24 خرداد 1393برچسب:ذلیل, :: 13:54 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

شاعر ذیل زن ذلیله و از زن خیلی می ترسه ؛این موضوع موجب شده زنان به خودشان ببالند

اقای عزیز اگه شما می خوای زن بگیری از این شاعر درس عبرت نگیر .

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر

من گرفتم تو نگیر

 چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر
من گرفتم تو نگیر

 بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر
یاد آن روز بخیر

 زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر
من گرفتم تو نگیر

 یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم
تک و تنها بودم

 زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر
من گرفتم تو نگیر

 بودم آن روز من از طایفه دُرد کشان
بودم از جمع خوشان

 خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر
من گرفتم تو نگیر

 ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم
بستر راحت و نرم

 زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر
من گرفتم تو نگیر

 بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم
مستحق لگدم

 چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر
من گرفتم تو نگیر

 من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام
خر همسر شده ام

 می دهد یونجه به من جای پنیر
من گرفتم تو نگیر

دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:وفا, :: 9:21 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
محبت ره به دل دادن صفای سینه می خواهد به یاد یکدیگر بودن دلی بی کینه می خواهد اگر دورم زدیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا آن است که نامت را همیشه بر زبان دارم
شنبه 17 خرداد 1393برچسب:هدیه, :: 8:2 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:روشان,roshan, :: 7:31 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

مزون روشان

طراحی و اجراء

نامزدی-عقد-یلدا-هفت سین

گل آرایی,شمع آرایی

آماده همکاری با هتل ها و باغ سراها مشهد و حومه

تلفن تماس :09379473584

 

parsa1441@gmail.com

 

 

یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:مزون روشا, :: 12:57 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
مزون روشان طراحی و اجراء نامزدی-عقد-یلدا-هفت سین گل آرایی,شمع آرایی آماده همکاری با هتل ها و باغ سراها مشهد و حومه تلفن تماس :09379473584parsa1441@gmail.com
یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:دیابت , :: 12:36 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
خواص بادام زمینی و موارد منع مصرف آن بر اساس مطالعات در بین همه مغزهای آجیلی، بادام زمینی بیشترین میزان پروتئین را داراست. همچنین چربی های موجود در آن از نوع اسیدهای چرب مفید و غیر اشباع بوده و در حفظ سلامت قلب و عروق و سیستم عصبی نقش موثری ایفا می کنند. تحقیقات انجام شده در آمریکا نشان می دهند بادام زمینی با اتساع رگ های خونی و تسهیل جریان خون از ایجاد لخته و سکته مغزی پیشگیری می کند. در بخش دیگری از این مطالعات مشخص شد که مصرف روزانه حدود 50 تا 100 گرم بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 30 درصد و مصرف حدود 5 قاشق چای خوری كره بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را تا 20 درصد كاهش می‌دهد. نکته مهمی که درباره مصرف بادام زمینی باید مد نظر داشت، سابقه حساسیت به این ماده غذایی است. افت ناگهانی فشار خون و سرگیجه از نشانه‌های بارز حساسیت به بادام زمینی هستند. توصیه می شود در صورتی که با این علایم روبه رو شدید از مصرف بادام زمینی صرف نظر کنید. سلامت ، : برچسب ها بادام زمینی ، خواص بادام زمینی ، فواید بادام زمینی ، مضرات بادام زمینی ،
شنبه 10 خرداد 1393برچسب:جهان زیبا, :: 13:43 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
1-یک میلیون سال طول کشید تا جمعیت جهان به یک میلیارد نفر برسد 2-فقط 15 سال طول کشید تا به چهارمین میلیارد برسد. 3-فقط صد سال طول کشید تا به دومین میلیارد برسد. 4-تنها سی سال طول کشید تا به سومین میلیارد برسد. 5-طی نیمه دوم قرن بیستم، کشاورزان جهان، تولید غلات را تقریبا سه برابر افزایش دادند و میزان کل تولید غله جهان که در سال 1950 نزدیک به 631 میلیون تن بود تا سال2000 به 1835 میلیون تن (835/1 میلیارد تن) افزایش یافت. 6-در نیم قرن آینده تولید مواد غذایی برای جمعیت جهان بسیار دشوارتر از نیم قرن گذشته خواهد بود 7-از طرف دیگر مصرف کودهای شیمیایی از 14 میلیون تن در سال 1950 به 141 میلیون تن در سال 2000 رسید (یعنی 10 برابر طی مدت 50 سال). 8-افزایشی که در این نیم قرن حاصل شد تقریبا دو برابر افزایشی است که از آغاز کشاورزی یعنی از حدود 10000 سال پیش تا سال 1950 در تولید مواد غذایی حاصل شد. 9-در طی نیم قرن گذشته مساحت زمینهای فاریاب جهان 3 برابر شده است و از 90 میلیون هکتار در سال 1950 به نزدیک 270 میلیون هکتار در سال 2000 رسید. 10-در کشور ما نیز حدود 10% مساحت کشور به کشاورزی اختصاص دارد (بجز مراتع). 11-مساحت کل زمینهای کشاورزی جهان حدود 5/1 میلیارد هکتار است که 10% مساحت خشکیهای جهان را تشکیل می دهد. 12-اگر مراتع و چراگاه ها را نیز در نظر بگیریم حدود 30% مساحت خشکیهای زمین بنحوی به کشاورزی اختصاص دارد. -13-در ایران کارایی مصرف آب 8/0 کیلوگرم به ازای هر متر مکعب آب است یعنی برای تولید 800 کیلوگرم گندم به 1000 تن آب نیاز است 14-افزایش عملکرد که با کمک فناوریهای جدید به نژادی و عملیات به زراعی بخصوص مصرف کودهای شیمیایی، آبیاری و استفاده از سموم بود در حقیقت منجر به تخصیص بیشتر مواد فتوسنتزی به دانه یا به عبارت دیگر افزایش شاخص برداشت شد. 15- پس قدر آب, مواد غذایی,خاک ووووو که به سلامت و امنیت غذایی ما بستگی دارد را بدانیم و درست مصرف کنیم تا سالم زندگی کنیم و فرزندان شادابی داشته باشیم و جهان زیبایی.
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 55244
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت