انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان

 علی (شان استون)

به چهرهء اين جوان آمريكايي نگاه كنيد . بدور از ابتذال، به موي سرش نگاه كنيد ، در كمال سادگي و آرايشهاي فشن،به چهر ه اش نگاه كنيد ، دنيايي از نجابت ،بي ريايي ، بعضي  از جوانان  كشور(آقا پسران) خودمان به اين عكس نگاه كنند ، اين چهرهء يك جوان آمريكايي است ،  اگر بي بند و باري و لباسهاي اجق وجق پوشيدن خوب بود ، اگر موي سر فشن خوب بود ،اگر زير ابرو برداشتن خوب بود ،اين جوان به سمت كشور ما نمي آمد بهترين مد هاي روز را در كشور خودشان داشتند . ولي او جزو گمراهان نبود  و خدا او را ياري كرد ، پس هر جواني كه دل پاك نزد خدا برد  ؛ خدا او را راهنما خواهد بود.و خدا او را بس است . او كسي نيست كه بدون تحقيق به اسلام گرويده باشد .  

    گاهي مردان ،نا آرام هستند ؛ در دلشان شوري بر پاست ، شايد راههاي هدايت در دلشان  در حال جوانه زدن است .به پيامها و سيگنال هاي الهي گوش فرا دهيد و جزئ نيكوكاران باشيد .

با آرزوي بهترين شادباشها براي علي آقا  شان استون ؛شربت اسلام گواراي وجودت باد .

باشد تا بعضي از جوانان نابخرد ما نيز از اين جوان درس بگيرند .

اهدای قرآن کریم و نسخه کامل سریال یوسف پیامبر به علی(شان)استون بازیگر و کارگردان آمریکایی
 

علي جون دوستت داريم،علي جون دوستت داريم

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:علی , :: 6:54 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

در سايت پورباقر مهنه آمده است :  

علی استون: امیدوارم جنبش وال‌استریت انقلابی شود و جمهوریت را به آمریکا برگرداند
 
راسخون : شان کریستوفر علی استون در نشست خبری خود با تاکید بر وجهه مردمی جنبش وال‌استریت گفت: امیدوارم جنبش وال‌استریت به حالت انقلابی درآید و جمهوریت را دوباره بر آمریکا حاکم کند.
 
 
به گزارش راسخون به نقل ازفارس، نشست خبری «شان کریستوفر علی استون» با حضور این بازیگر تازه مسلمان شده، «بهرام حیدری» یکی از نمایندگان شرکت ریل نایت، اسکات جیمی فرانک، نادر طالب‌زاده، غلامرضا منتظمی و با حضور گسترده نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در خبرگزاری فارس برگزار شد.
 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:قدر شناسي, :: 5:25 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
توصیه رسول خدا به مردان
 
تقديم به همه مرداني که عاشقانه همسرانشان را دوست دارند.

امیدوارم خواندن این حدیث نورانی، همه مان را مهربانتر کند.

حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود:

روزی رسول خدا صلی الله علیه و آله بر ما در منزل وارد شد.

فاطمه علیها السلام نزدیک دیگ غذا نشسته بود ومن هم برایش عدس تمیز می کردم.

آن حضرت مرا با لقب ابالحسن می خواندند، عرض کردم بفرمایید.

اظهار داشتند: بشنو از من آنچه را که به دستور پروردگارم می گویم؛

هیچ مردی نیست که در کارهای منزل به همسرش کمک کند :‌
 
مگر اينكه
۱- مگر اینکه پاداش او به هر تار مویی که بر بدنش روییده باشد ثواب یک سال عبادتی است که تمام روزهایش را روزه گرفته و تمام شب هایش را به عبادت ایستاده، شب زنده داری کرده باشد

۲- و خداوند به او ثوابی می بخشد که به انبیای صابر خود مثل حضرت داوود و یعقوب و عیسی علیهم السلام بخشیده باشد.

۳- ای علی! کسی که در کارهای خانه به همسر خود بدون سرکشی و دلتنگی و تکبر خدمت نماید پروردگار اسمش را در دفتر شهدا ثبت می کند

۴-و برایش به هر روز و شبی ثواب هزار شهید و به هر قدمی که بر می دارد به آن مرد ثواب حج و عمره می دهد و به هر قطره ای که از بدنش عرق بیاید یک خانه در بهشت برایش منظور می نماید.

پس مردان ياد بگيرند و شلوغ نكنند و قدر شناس باشند.

دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:معيار , :: 6:56 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

معيار هاي زيبايي

وقتی شما به یک چهره جذاب و زیبا نگاه می‌کنید، گاهی در یک لحظه آن چهره به دلتان می‌نشیند. شاید این به دلیل یک ارزیابی ذهنی سریع از آن چهره باشد. شما خیلی سریع، زاویه‌ها و بافت‌ها و برجستگی‌های آن چهره را بررسی می‌کنید. این زاویه‌ها زاویه‌های بینی، چشم، ابرو، چانه و لب و دندان‌ها هستند. منظور از برجستگی‌ها هم بافت‌های گوشتی گونه، چانه، لب و حتی غبغب و آرواره‌ها هستند. اما با تمام این بررسی‌های ناخودآگاه، زیبارویان در جامعه‌ها و فرهنگ‌‌های متفاوت دنیا، تعاریف جداگانه‌ای دارند.

شما اگر به ژاپن سفر کنید شاید زیباترین ژاپنی از نظر خود ژاپنی‌ها را اصلا فرد زیبایی ندانید و جذابیت او را خیلی معمولی بدانید. محققان می‌گویند این به دلیل تفاوت معیارهای زیبایی در اقوام گوناگون دنیا است که تعاریف چهره زیبا را از کشوری به کشور دیگر متفاوت می‌کند. نسبت دور کمر به دور باسن یکی از معیارهای زیبایی در بیشتر فرهنگ‌های دنیا است البته این نسبت در کشورهای گوناگون دنیا با یکدیگر متفاوت است. در اروپا اگر این نسبت 70 درصد باشد،‌ فرد زیبا و خوش‌اندام به شمار می‌رود ولی در کشورهای دیگر دنیا و فرهنگ‌های گوناگون این معیار تفاوت می‌کند. به عنوان مثال نسبت 60 درصد هم در چین زیبایی و خوش‌اندامی فرد را تهدید نمی‌کند ولی برعکس در کشورهای آفریقایی این نسبت برای دادن عنوان خوش‌اندامی به یک نفر باید بین 80 تا 90 درصد باشد. با این حساب لازم نیست شما با ورزش‌ها و رژیم‌های طاقت‌فرسا خودتان را لاغر کنید. یعنی اول باید ببینید که شما در کدام کشور دنیا زندگی می‌کنید ...

معیار زیبایی پوست

این روزها شاید بسیاری از بانوان تلاش کنند تا برنزه شوند و انواع کرم‌های اتوبرنزه و حمام‌های آفتاب و سولاریوم را امتحان کنند تا کمی رنگ‌شان تیره شود ولی چند صد سال پیش از این، برنزگی نشانه طبقه فقیر و سطح پایین جوامع اروپایی بود و نشان می‌داد که این افراد در اثر کار کردن در مزرعه بسیار آفتاب سوخته شده‌اند.

در آن روزگار داشتن پوستی سفید و شفاف نشانه طبقه مرفه جامعه بود. با وجود بالا گرفتن تب برنزه شدن در کشورهای اروپایی و آمریکایی، هنوز هم در کشورهای گوناگون نظر مردم برای ارزیابی رنگ پوست افراد و نظر دادن درباره زیبایی‌شان متفاوت است. در شرق آسیا، چون نژاد بیشتر مردم زردپوست است، داشتن پوستی سفید و روشن نشانه زیبایی به شمار می‌آید.

در این کشورها داشتن چنین پوستی نشانه جوانی و شادابی صاحب آن به حساب می‌آید ولی برعکس داشتن پوستی تیره و آفتاب‌سوخته، نشانه پیری و کار سخت در محیط آزاد و در زیر آفتاب است. شاید به همین دلیل است که محصولات آرایشی روشن‌کننده پوست در این بخش از آسیا فروش خوبی دارد. برای مثل در کشور چین بیشتر بانوان حاضرند هر کاری انجام دهند که رنگ پوست‌ خودشان را که ته رنگ زرد و تیره‌ای دارد، به پوستی سفید و شفاف تغییر دهند. به نظر می‌رسد در هر فرهنگی، رنگ پوست بیشتر افراد اگر تیره و سبزه باشد، سفیدی را نشانه زیبایی می‌دانند و برعکس.

معیار قد و قامت

در بیشتر کشورهای دنیا و ملل جهان، قد بلند و کشیده، نشانه زیبایی است. در بیشتر فرهنگ‌های دنیا، آقایان دوست دارند، قد بانوانشان از آنها کوتاه‌تر باشد. یکی از مزایای کوتاهی قد خانم‌ها و ریزنقش بودنشان این است که جوان‌تر به نظر می‌رسند. نتایج برخی از مطالعات نشان می‌دهد که بانوانی که قد کوتاه‌تری دارند در باروری موفق‌تر هستند و احتمال صاحب فرزندشدن‌شان بالاتر است.

معیار زیبایی موها

این روزها بیشتر بانوان داشتن موهایی پرپشت و زیبا را نشانه زیبایی می‌دانند و انواع اکستنشن موها و کلاه‌گیس‌ها برای پاسخ‌گویی به این نیاز، بازار دنیا را پر کرده است. کشورهایی مانند چین و هند سالانه میلیون‌ها دلار از طریق صادرات موی انسان به جیب می‌زنند ولی جالب است بدانید که در میان زنان مصری قدیم، تراشیدن موی سر و ابروها نشانه زیبایی قلمداد می‌شده است. سینوهه، پزشک مصریان باستان، در کتاب خود اشاره کرده است که تراشیدن موی سر از ته در میان بانوان مصر باستان نشانه زیبایی و جذابیت به شمار می‌رفته است. کاری که معمولا اگر شما تمام دنیا را به یک خانم بدهید، حاضر نیست که آن را برای زیباتر شدن انجام دهد.

معیار زیبایی دندان‌ها

از محصولات سفیدکننده خانگی دندان‌ها گرفته تا انواع خمیردندان‌های براق‌کننده دندان‌ها، همه بانوان و آقایان را وامی‌دارد تا لبخندی سفید و زیبا داشته باشند چون در معیارهای نانوشته زیبایی در بیشتر فرهنگ‌های دنیا، داشتن لبخندی که در آن دندان‌های سفید از این سو به آن سو برق بزنند نشانه جذابیت چهره صاحب آن است ولی شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در همین روزگار، قبایلی در آفریقا وجود دارند که مردم آنها، مینای دندان‌های خود را با اسید حل کرده و سپس با استفاده از مواد رنگی سیاه، دندان‌هایشان را سیاه می‌کنند.

سیاهی دندان‌ها در فرهنگ این قبایل نشانه زیبایی و جذابیت است. یکی دیگر از رسوم این قبایل آفریقایی برای افزودن بر جذابیت‌های ظاهری‌شان، آویزان کردن زیورآلات سنگین به نرمه گوش، بینی و زبان است که موجب تغییر شکل و کش آمدن بافت این بخش‌های بدن می‌شود. اگر شما عکس‌هایی از این نوع زیباتر شدن‌ها را دیده باشید، حتما می‌دانید که از نظر خیلی‌ها به جای تداعی زیبایی، این بخش‌های بدن حالتی زشت به خود گرفته‌اند البته این ارزیابی از زشتی و زیبایی به معیارهای ذهنی بیننده بستگی کامل دارد.

 


 

 

 
 
شهین خانم و مهین خانم توی خیابون به هم رسیدن ،بعد از کلی احوالپرسی وچاق سلامتی...
 
شهین خانم پرسید :راستی ازدخترت چه خبر؟
 
دوسالی باید باشه که ازدواجکرده ، از زندگیش راضیه ؟ بچه دار شد؟
 
مهین خانم یه بادی به غبغبانداخت و گفت :
 
آره جونم ،این پسره ، شوهرش ،مثل پروانه دور سرش می چرخه ، اون سال اول عروسی که دایم مسافرت بودن ، همه جا رورفتن دیدن ، عید اون سال هم رفتن اروپا برای من هم یه پالتوی خیلی قشنگ آورده بود ،تو کار های خونه هم نمی گذاره دست از سیاه به سفید بزنه ،وقتی هم که حامله بود دیگههیچی ، اینقدر بهش می رسید حالا هم که بچه اشون به دنیا اومده تا پوشک بچه رو هماین عوض میکنه ، آره شکر خدا خوشبخت شد بچه ام.
 
شهین خانم گفت شکر خدا ، ببینمپسرت چیکار میکنه از زنش راضیه !؟
مهین خانم یه آهی کشید و یه پشت چشماومد که ای خواهر نگو که دلم خونه ، پسر بد بختم هر چی در میاره همش خرج مسافرت ایندختره میکنه ، انگار زمین خونه اشون میخ داره اون سال اول که اصلا توی خونه بندنبودن ،اصلا فکر نمیکرد که بابا این بدبخت خرج این همه سفر رو از کجا بیاره ، بعدشهم عیدیه رفتن دبی ،دختره برا ننه اش رفته بود یه پالتو خریده بود ۱۰۰ دلار، پسرهشده حمال خونواده زنش، طفلک بچه ام توی خونه عین یه کلفت کار میکنه ،زنه دست ازسیاه به سفید نمی زنه ، حامله که شده بود این پسره دیگه رسما شده بود زن خونه،بعدهم که زایمان کرد حتی پوشک بچه اش رو میده این پسر بد بخت عوض میکنه ،
آره خواهرطفلکم بدبخت شد!
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:قانون, :: 6:18 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
 
 
قانون یكم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، 

باید بدانید كه در طول زندگی در دنیای خاكی با شماست.

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی كرده‌اید كه "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی كنید

قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یك سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناكام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند

قانون چهارم: درس آنقدر تكرار می‌شود تا آموخته شود. درس‌ها در اشكال مختلف آنقدر تكرار می‌شوند، تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع كنید، بنابراين بهتر است زودتر درس‌هايتان را بياموزيد

قانون پنجم: آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست كه در آن درسی نباشد. اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید

قانون ششم: قضاوت نكنيد، غيبت نكنيد، ادعا نكنيد،سرزنش نكنيد،تحقيرو مسخره نكنيد، وگرنه سرتون مياد. خداوند شما را در همان شرايط قرار مي‌دهد تا ببيند شما چكار مي‌كنيد.

قانون هفتم: دیگران فقط آینه شما هستند. نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنكه منعكس كننده چیزی باشد كه درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.

قانون هشتم: انتخاب چگونه زندگی كردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، این كه با آنها چه می‌كنید، بستگی به خودتان دارد.

قانون نهم: جواب‌هایتان در وجود خودتان است. تنها كاری كه باید بكنید این است كه نگاه كنید، گوش بدهید و اعتماد كنید.

قانون دهم : خيرخواهِ همه باشيد تا به شما نيز خير برسد.

به خدا توكل كنيد چون خداوند توكل كنند ه گان را دوست دارد.

چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:برق, :: 6:5 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

چند وقتي است كه دختران افريقايي براي خروج از بحران بي شوهري و سامان گرفتن دست بسوي جوانان كشور هاي ديگر دراز كرد ه اند

متن زير پيامي است كه براي اكبر خان مديرانجمن ضد زنان شلوغ فرستاده شده است  

خودتان از طريق گوگل ترانسلت ترجمه كنيد

با تشكر 

 

 

Hello My Dearest Love,
I am more than happy when i saw your mail. How was your day?,Mine is a little bit cold and windy much later in the evening over here in Dakar Senegal. My name is (Miss Sussan Bowen) from Republic of Liberia in West Africa,fair in complexion,25 years old (never married before) and presently i am residing in the Red Cross Camp here in Dakar as a result of the civil war that happen in my country then and still going on secretly. I come across your contact as am searching for a nice person who will be a good friend to me, A friend who will put me through and guide me in this journey of life, whom to shear my feelings and reason together, and hold things for another.

My late father (Late.Mr.Tamba Bowen) and my mother were victims of war in our country, i will later tell you more about my family, because of the war which I believe you have heard all sort of political unrest ranging from ethnic clash which resulted to killing of innocent citizens and strangers in my country, people are living in fears as the country is no longer that peaceful nation as it was before due to this reason i live the country coupled with the instruction of my father that i should move out of our country for my life seek,it formed a head line in Radio and television news then, Please i would like you to tell me more about your family, i will tell you more about my family and also about my future plans and there is something important that i will tell you on my next mail because i want you to help and bring me up to the standard of women of venture through your advice and otherwise, hope to hear from you. My greeting to your entire household members.
 
God bless you and have a nice day ,
yours Love ,
Miss.Sussan.


 


 
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:قلب نشكن , :: 6:49 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

قلب زنان سریعتر از مردان می‌شکند

قلب زنان سریعتر از مردان می‌شکند

زنان > سلامتی  - همشهری آنلاین:
یافته‌های جدید محققان شواهد علمی را ارائه کرده که نشان می‌دهند قلب زن‌ها بسیار سریعتر و ساده‌تر از قلب مردها می‌شکند.

پزشکان قلب در پی یکی از اولین مطالعاتی که در سرتاسر آمریکا بر روی نوعی اختلال قلبی انجام داده‌اند، اعلام کردند میزان ابتلای زنان به "سندرم قلب شکسته" هفت تا 9 برابر مردان است، وضعیتی که در پی وارد شدن فشار عصبی طولانی در اثر شکست سخت عاطفی و یا از دست دادن یکی از عزیزان ایجاد شده و می‌تواند نشانه‌هایی مانند حمله یا اختلال قلبی را در زنان ایجاد کند. معمولا بیماران پس از ابتلا به این سندروم بدون آسیب دیدگی جدی مداوا می‌شوند.

به گفته محققان دانشگاه پنسیلوانیا یکی از رایج‌ترین وضعیت‌هایی که در پی آن زنان دچار این سندرم می‌شوند، از دست دادن همسر یا مشاهده بیماری شدید همسر است. این سندرم برای اولین بار توسط پزشکان ژاپنی و در سال 1990 شناسایی شد. ژاپنیها نام این وضعیت را "بیماری قلبی تاکوتسوبو" گذاشتند. تاکوتسوبو نام دام‌هایی ویژه اختاپوس‌ها است که یادآور فرم کوزه مانند قلب‌های آسیب‌دیده است.

این سندروم زمانی رخ می‌دهد که شوک عصبی شدیدی به بدن وارد می‌شود. این شوک در بدن حمله آدرنالین و دیگر هورمون‌های عصبی ایجاد می‌کند. این حمله هورمونی اتاقک اصلی پمپ خون قلب را به صورت ناگهانی مختل می‌کند. مبتلایان به این سندروم معمولا پس از چند هفته کاملا بهبود می‌یابند اما در نمونه‌هایی نیز فرد جان خود را از دست داده است.

پزشکان برای یافتن دلیل رواج ابتلا به این سندروم در میان زنان، مطالعه‌ای گسترده را انجام داده و نتایج آن را در کنفرانس انجمن قلب آمریکا مطرح کردند.

در این تحقیق بررسی اطلاعات ثبت شده در هزار بیمارستان نشان داد تنها در سال 2007 در حدود 6 هزار و 229 نفر در آمریکا به این سندروم مبتلا شده‌اند که از این میان تنها 671 مبتلا مرد بودند. پس از انطباق دادن شرایطی از قبیل فشار خون بالا، سیگار کشیدن و دیگر عواملی که می‌توانند بر روی اختلالات قلبی تاثیرگذار باشند دانشمندان دریافتند زنان 7.5 برابر مردان به این سندروم مبتلا می‌شوند.

همچنین میزان ابتلا به این سندروم در میان زنان بالای 55 سال سه برابر زنان جوان بود و زنان جوانتر از 55 سال 9.5 برابر مردان در سنی مشابه به این سندروم مبتلا شده بودند. هنوز دلیل مشخصی برای این پدیده کشف نشده است و تنها مشخص است این سندروم اختلال قلبی است که زنان را بیشتر از مردان تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

به گزارش مهر بر اساس گزارش واشنگتن پست، یکی از نظریه‌های ممکن، نقش هورمون‌ها در ابتلا به این سندروم است. نظریه دیگر این است که تعداد گیرنده‌های آدرنالین در سلول‌های قلب مردان بیشتر از قلب زنان است و از این رو مردان بهتر می‌توانند استرس را در خود کنترل کنند.

سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:کمک خلبان ,ايرباس, :: 6:34 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
بهاره بزرگ زادگان یکی از پنج کمک‌خلبان زن ایران است

گفت‌وگو با یک کمک‌خلبان زن ایرانی

زنان > ایران  - همشهری‌آنلاین:
خلبانی از کودکی از جمله شغل‌های مورد علاقه بسیاری از افراد بوده است و شاید این بازگردد به آرزوی دیرینه پرواز که انسان‌ها همواره آن را پیگیری ‌کرده‌اند.

pilot600

     در ایران خلبانی برای زنان کمی شرایط سختی‌تری دارد و عملا در شرایط بسیار خاص اتفاق می‌افتد اما این امر سبب نشده تا بخشی از زنان علاقه‌مند به این حرفه از آن دوری کنند.

      به گزارش ایسنا،‌ یکی از پنج کمک خلبان زن کشورمان ضمن اظهار تاسف از این‌که بسیاری از خانم‌ها قبل از من شروع کردند و هنوز جذب ایرلاین نشده‌اند، می‌گوید: خانم‌ها می‌توانند وارد این حرفه شوند اما در ایران بسیاری از وجود خلبانان خانم تعجب می‌کنند. او آرزوی پرواز را دلیل خلبان شدنش می‌داند و به حمایت خانواده برای ورودش به این حرفه اشاره و تصریح می‌کند: پدرم برای این‌که خلبان شوم یک خانه فروخت. علاوه بر شوق پرواز، از دغدغه‌اش برای تخریب سواحل شمال کشور و تبدیل شدن آن به بافت مسکونی می‌گوید و اضافه می‌کند: تنها جایی که از فراز آسمان ایران مثل الماس می‌درخشد خط ساحلی دریای خزر است که در حال از بین رفتن است، کشورهای همسایه جنگل‌های مصنوعی احداث می‌کنند تا بتوانند توریست جذب کنند اما، ما چیزی را که داریم از دست می‌دهیم.

بهاره بزرگ زادگان از خلبانان جوان شرکت هواپیمای ماهان است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:چکمه پوش, :: 6:23 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
جزئیات پوششی که باعث برخورد با زنان چکمه‌پوش می‌شود
پلیس > هشدارها  - همشهری‌آنلاین:
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با تاکید براینکه هیچ‌گاه استفاده از چکمه ممنوع نبوده است گفت: پلیس با چکمه پوشانی که با لباس نامتعارف ظاهر شوند، برخورد می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد روزبهانی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان گفت: هیچ‌گاه استفاده از چکمه ممنوع نبوده و خیلی از خانم‌ها هستند که حجابشان هم خوب بوده و چکمه را هم استفاده می کنند و لذا ترکیب این چکمه با بعضی از لباس‌ها ممنوع بوده و پلیس پس از تذکر با موضوع برخورد می‌کند.

وی افزود: اینکه چکمه با یک لباس نامتعارف مثلاً با یک استریج و یا مانتوی تنگ ست شود و طبیعتاً برای اینکه این پوشش جور شود از شال نازک نیز استفاده کند، این نوع پوشش ممنوع است و پلیس با آن برخورد خواهد داشت.

روزبهانی در عین حال تاکید کرد: پوشیدن چکمه ممنوع نبوده و هیچ کس هم استفاده از چکمه را ممنوع اعلام نکرده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه اگر لباس عرضه شده در فروشگاه‌ها مغایر با شئونات باشد، هم پلیس و هم اصناف با آن برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا همچنین به نمایش گذاشتن لباس‌های زیر زنانه در ویترین‌های واحدهای صنفی را تخلف دانست و به فارس گفت:‌ پلیس با گذاشتن لباس‌های زیر زنانه روی مانکن‌ها و واحدهای تجاری برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس بر اساس وظایف ذاتی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش دارد، ‌افزود: پوشش و عفاف همه این‌ها برای زن و مرد است و فرقی هم بین هم نمی‌کند، برخی از پوشش‌های آقایان نیز بسیار قابل تذکر بوده و تاکنون افرادی را به خاطر نوع پوشش بازداشت کرده‌ایم.


 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:عروس گرگانی , :: 6:2 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
 

 

 

چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:زنان ,شجاع, :: 6:20 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
 

بولتن نيوز: دختران مسلمان و جوان بحريني در انقلاب عليه ديكتاتوري.

 و اين است قدرت ايمان.


 



 



 
شجاعت زينبي
 
 

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز به وجود آمده کلیه دختر

خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوءاستفاده نکنن .


۱ـ روش کوزه ای : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی ... چرا ظرف مرا بشکست لیلی

نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

۲ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن می کنی شکلات بین مردم تقسیم می کنی تا مرد آرزوهات بیاد.

نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع می تونین فانوس هم روشن کنین .

۳ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی می تونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم می پری تو بغلش و بهش می چسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه .

نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .

۴ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده می کنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی می کنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه .

نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

۵ ـ روش زياد  خواندن درس : تو کلاس و مدرسه و
دانشگاه نمره بیست کلاس می شی بالاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی .

نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

۶ ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که می تونی شرکت می کنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه .

نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

۷ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت می کنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بالاخره یه شوهر گیرت بیاد .

نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

۸ ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر می داری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک می کنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب می کنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی .

نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

۹ ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو می گیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش...
(سانسور ) می گیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه. البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند.

نتیجه گیری : در تعهد نامه کلانتری حتما مقدار مهریه را ذکر کنین

 10-روش انداختن خودت از روي منبع آب: مثل فيلم هاي هندي

 

 

ببينم روش ديگري به ذهن شما مي رسه

نظر بده

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:زندگي, زيبايي, :: 13:55 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

به فكر هم باشيم ،هواي همديگر را داشته باشيم،از زندگي لذت ببريم ، بچه ها شري مي كنند ، شلوغ مي كنند ، صبور باشيم، پر خاش نكنيم ؛شايد فردايي نباشد.

زندگی زیبا ست خداوند هم زيباست و زيبايي را دوست دارد

 

                           اين قلب من

هديه اي براي تو

 

 

 
 

 

سه خواهر وبرادر ایرانی که دربهترین دانشگاه های آمریکا اقتصاد درس می دهند 

اقتصاد کلان - مهرنامه در رابطه با سه خواهر وبرادر ایرانی که دربهترین دانشگاه های آمریکا اقتصاد درس می دهند نوشت:

جواد٬هادی وهایده صالحی اصفهانی سه خواهر وبرادر اقتصاد دان ایرانی هستند که در بهترین دانشگاه های ایالات متحده آمریکا اقتصاد درس می دهند.جواد صالحی اصفهانی استاد اقتصاد در موسسه پلی تکنیک ویرجینیا است.برادرش هادی در دانشگاه ایلینویز تدریس می کند و هایده خواهر این دو اقتصاد دان٬در دانشگاه واشنگتن درس می دهد. به بهانه تداوم «جنبش تسخیر وال استریت» با این سه خواهر وبرادر اقتصاد دان گفت وگو شده است.

 

جواد صالحی اصفهانی،  برادر بزرگ تر هادی وهایده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و در حال حاضر استاد اقتصاد در موسسه پلی تکنیک ویرجینیا در آمریکا است. او سابقه همکاری وتدریس با دانشگاه های آکسفورد و پنسیلوانیا را نیز در کارنامه دارد. آقای صالحی اصفهانی به طور حتم یکی از اقتصاد دانان مطرح ایرانی مقیم آمریکا است که مقالات او در نشریه های معتبری هم چون اکونومیک ژورنال، ژورنال اقتصاد توسعه، توسعه اقتصادی و تغییر فرهنگی، ژورنال نابرابری اقتصادی، ژورنال بین-المللی مطالعات خاورمیانه، و مطالعات ایران منتشر شده است.

از سوی دیگر هادی صالحی اصفهانی این گونه معرفی شده است:

«هادی صالحی اصفهانی برادر جواد و هایده صالحی اصفهانی است که مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک را از دانشگاه تهران دریافت کرده و کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد خود را به ترتیب در سال های 1982 و 1984 از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی گرفته است. از سال 1984 تاکنون مراحل استادیاری، دانشیاری و استادی را در دانشگاه ایلینویز (اوربانا) طی کرده است. او مدیر مرکز مطالعات جنوب آسیا و خاورمیانه در دانشگاه ایلینویز در اوربانا است و در 95-1994 پژوهش گر اقتصادی در بانک جهانی بوده است.» 
همچنین هایده صالحی اصفهانی  این گونه معرفی شده است:

«قرار ملاقات با استاد ایرانی دپارتمان اقتصاد دانشگاه واشنگتن در آپارتمانی واقع در کامرانیه گذاشته می شود. بر حسب اتفاق ایمیل ما زمانی به این اقتصاد دان ایرانی می رسد که او به صورت موقت چند ساعت در تهران حضور دارد ومهمان یکی از دوستان دوران نوجوانی اش است. "هایده صالحی اصفهانی" در مدرسه اقتصادی لندن درس خوانده ودوره فوق لیسانس ودکتری اش را در دانشگاه پنسیلوانیا گذرانده است.او خواهر جواد صالحی اصفهانی وهادی صالحی اصفهانی،دو اقتصاد دان مطرح ایرانی مقیم آمریکا است که در تدریس اقتصاد بین الملل،توسعه اقتصادی واقتصاد خرد تخصص دارد. این خانواده اصالتا نیشابوری هستند واز هیچ فرصتی برای دیدار پدر ومادر نمی گذرند.ما استاد دانشگاه واشنگتن را زمانی ملاقات می کنیم که آماده رفتن به فرودگاه وپرواز به فراکفورت است.

 

 

 

دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:کانون,خانواده,, :: 7:11 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

زندگى زناشویى، تشکلى است که بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشى حیاتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از این سرمایه را خداوند در ابتداى زندگى زناشویى به زن و مرد عطا فرموده، ولى باید آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:بقيه چي , :: 6:46 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 برگرفته ازسايت كارمند
 
مرخصی زایمان۹ ماه یا ۳ سال؟
وقتی خبر از افزایش مرخصی زایمان زنان داده شد ابتدا مریم مجتهدزاده مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان اعلام کرد که مرخصی زایمان زنان در زایمان‌های دوقلو از 6 ماه به 8 ماه، افزایش می یابد.هنوز تکلیف این طرح مشخص نشده است که دوباره می گوید:لایحه مرخصی سه ساله به دانشجویانی که مادر می‌شوند به کمیسیون لوایح دولت ارائه شده است.
کد خبر: 913
تاریخ درج: 
1 /بهمن /1390

مجتهدزاده با بیان اینکه در لایحه پیشنهادی مادران پس از اتمام مرخصی زایمان می توانند سه سال به مرخصی بدون حقوق اما با بیمه و لحاظ شدن در سنوات بازنشستگی بروند ادامه می دهد: در پایان این سه سال مادران سه سال نیز به دورکاری می روند و تا 6 سالگی در کنار فرزندانشان هستند. همچنین دانشجویانی که در زمان تحصیل بچه دار می شوند تا سه سال به سنوات تحصیلی آنها افزوده می شود.

پدران هم به مرخصی می‌روند
علاوه بر وعده هایی که هر روز درباره مرخصی زایمان زنان داده می شود ، قرار است به پدران هم مرخصی دوهفته‌ای بعد از تولد نوزاد داده شود.
این طرح برای اولین بار در ایران در کمیسیون بهداشت بررسی می شود اما در بسیاری از کشور‌های اروپایی و حتی آسیایی نظیر ژاپن سال‌هاست که مرخصی تشویقی پدران مورد استفاده قرار می‌گیرد
.

امنیت متزلزل اقتصادی
در حال حاضر مادرانی که در دوره مرخصی زایمان هستند، حقوق دریافت نمی‌کنند، معمولا بعد از پایان این دوره و حتی چند ماه بعد از شروع مجدد کار با مراجعه به مراکز بیمه مربوط، حقوق پایه همان دوره را یکجا دریافت می‌کنند.
این در حالی است که هزینه زندگی با به دنیاآمدن نوزاد در همه خانواده‌ها افزایش می‌یابد و مسلما دریافت حقوق در دوره مرخصی زایمان می‌تواند بخش زیادی از این هزینه‌ها را جبران کند. با این تفاسیر بدون درآمد ماندن 9 ماهه مادران در صورت تصویب این طرح امنیت اقتصادی مادران و خانواده را تهدید کرده و حتی می‌تواند آنها را نسبت به استفاده از این مرخصی منصرف کند.
نظر مسئولان درباره افزایش مرخصی زایمان:
 
 
نام مسئول
موضوع اظهار نظر
طیبه صفایی عضو فراکسیون زنان مجلس
تا کنون تقاضایی در ‌خصوص افزایش مدت مرخصی زایمان زنانی که فرزند دوقلو دارند به فراکسیون زنان مجلس ارائه نشده است چرا که تعداد زنانی که فرزند دوقلو به دنیا آورده و شاغل هستند بسیار کم است.
فاطمه آلیا عضو فراکسیون زنان مجلس
دولت افزایش مرخصی زایمان زنان شاغل که را به صورت لایحه به مجلس آورد و در ماه‌های آخر سال 85 در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید و برای آن که در دستور عادی مجلس نماند، از ماده 102 آیین‌نامه داخلی استفاده کرده و درخواست اولویت آن را دادیم اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
حسین حسنی بافرانی عضو کمیسیون بهداشت مجلس
این موضوع از مجلس هفتم مطرح بود که با پیشنهاد دولت به صورت لایحه به مجلس آمد.وی افزود: مرخصی زایمان در حال حاضر حدود 6ماه است اما به دلیل حساسیت های بالای شیردهی و اهمیت آن در سال اول زندگی نوزادان که به تقویت بنیه جسمی و روحی آنها منتهی می شود این دغدغه احساس شد که مدت مرخصی زایمان افزایش یابد.
علیرضا مصداقی نیا معاون بهداشت وزیر بهداشت
این افزایش مرخصی به دلیل رفاه حال زنان در مراقبت از نوزاد خود و همچنین برخورداری نوزادان از تغذیه با شیر مادر در منزل است.
 این طرح نوعی حمایت از مادر و نوزاد به شمار می رود که طی آن مدت قبلی مرخصی مادران هنگام زایمان افزایش می یابد.
 
 
 
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 55244
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت