این راههای به جوانی ختم می شود
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان

 

چاي سبز و فلفل سياه: کاهش وزن
تحقيقات نشان مي دهد اين ۲ ترکيب با هم، جذب نوعي آنتي اکسيدان مهم در چاي به نام «EGCG» را افزايش مي دهد که اين آنتي اکسيدان سوخت کالري اضافه را به ميزان ۱۳۰ درصد افزايش مي دهد. محققان معتقدند ترکيبات موجود در اين چاي در تنظيم ترشح هورمون هاي مربوط به گرسنگي و سيري موثر است. براي افزايش جذب ترکيبات مفيد چاي سبز کافي است نصف قاشق پودر فلفل سياه به  آن اضافه کنيد.
ماست و سبوس گندم؛ براي هضم بهتر غذا
اين ۲ ماده به طور طبيعي سيستم دفاعي بدن را تقويت مي کند. باکتري هاي مفيد موجود در ماست، ميکروب هاي بيماري زا را در سيستم گوارشي از بين مي برد اما اين باکتري هاي مفيد در ترکيب با پري بيوتيک هاي موجود در سبوس گندم عملکرد بهتري دارد.پري بيوتيک به رشد باکتري هاي مفيد در روده کمک مي کند و در نتيجه سيستم ايمني بدن را تقويت مي کند.
آواکادو و سالاد سبزيجات سبز رنگ؛ براي حفظ شادابي پوست صورت
با افزودن کمي آواکادو به سالاد سبزيجات، کاروتنوئيد نوعي ترکيب گياهي مفيد براي پوست، بهتر جذب مي شود.کاروتنوئيد با کاهش آسيب راديکال هاي آزاد، از پوست در مقابل تاثير مخرب اشعه ماوراء بنفش محافظت مي کند. نتايج تحقيقات اخير که در دانشگاه ايالت اوهايو انجام شده است نشان مي دهد افرادي که آواکادو به سالاد حاوي کاهو، اسفناج و هويج مي افزايند نسبت به افرادي که سالاد بدون آواکادو مصرف مي کنند، کاروتنوئيد بيشتري جذب مي کنند.
زردآلو و بادام؛ براي بهبود عملکرد رگ ها
اين دو ماده مانع اکسيده شدن کلسترول مضر (LDL) مي شود. کلسترول مضر به راديکال هاي آزاد واکنش مي دهد و باعث تجمع جرم در رگ هاي خوني مي شود.فيتوکميکال موجود در بادام در ترکيب با ويتامين E و C موجود در زردآلو، روند اکسيده شدن کلسترول مضر را کاهش مي دهد.
 روغن زيتون خالص و گوجه فرنگي؛ تقويت بدن
گوجه فرنگي حاوي ۴ نوع کاروتنوئيد عمده به نام آلفا کاروتن بتاکاروتن، لوتئين و ليکوپن و ۳نوع آنتي اکسيدان قوي، ويتامين C و E است که با سرطان و بيماري قلبي مقابله مي کند.اين مواد شيميايي در صورت ترکيب با روغن زيتون بهتر جذب مي شود. روغن زيتون سرشار از تک چربي هاي قابل اشباع سالم است که با کندکردن روند هضم به بدن کمک مي کند موادغذايي مفيد بيشتري را جذب کند.
قره قاط و ماست؛ تقويت بدن
قره قاط حاوي ماده تقويت کننده مغز است که به تمرکز بيشتر کمک مي کند. درحالي که پروتئين موجود در ماست به بازسازي عضلاتي که در هنگام ورزش صدمه ديده است، کمک مي کند. علاوه بر آن، کربوهيدرات موجود در ماست و قره قاط به طور طبيعي به ذخيره گليکوژن درعضلات کمک مي کند درحالي که کاهش گليکوژن به خستگي مفرط منجر مي شود.
توت فرنگي و بلغور جو؛ قلب سالم تر
۲نوع فيتوکميکال مهم به نام اونانتريميدز (avenanthramides) و اسيد فنوليک با ويتامين C، تاثير مخرب کلسترول مضر را کاهش مي دهد و مانع از تصلب رگ ها و حمله قلبي مي شود.
دارچين و نان سبوس دار؛ افزايش انرژي و کاهش وزن
پودر دارچين قند خون را تنظيم مي کند و مانع از افت انرژي مي شود. نتايج بررسي ها نشان مي دهد دارچين با کاهش دادن افزايش قند خون پس از صرف غذا، مانع از پرخوري فرد در ساعت هاي بعد مي شود.
پياز و سير؛ محافظت بدن
پياز و سير، حاوي ترکيبات سولفور است که نوعي ماده گياهي مفيد براي قلب است و سرخرگ ها را انعطاف پذير مي کند. بعضي از اين ترکيب هاي شيميايي داراي قدرت سم زدايي و دفع کننده ماده سرطان زا از بدن است.
 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 648
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 648
بازدید ماه : 1580
بازدید کل : 56815
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت