پیام
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:شان , :: 12:9 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوستش علت را جویا شد و او گفت:
 این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم...
لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی …
مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!
دوستش گفت: اینها که می‌گویی چیز بدی نیست!
مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست . . .
 
****************************
 
مرد از راه چشم و زن از راه گوش به دام ميافتد .
مرد به کرات عشق ميورزد ، اما کم .
ولی زن به ندرت ،اما بسيار .
مردها همواره ميخواهند اولين عشق يک زن باشند
و زنها دوست دارن آخرين عشق يه مرد باشند.
 


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 669
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 669
بازدید ماه : 1601
بازدید کل : 56836
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت