ساز زندگي را كوك كن
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:ساحل,زندگي,موج, :: 12:0 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

نخستين چيزي که به حذف آن اقدام مي کنيم آن چيزي است که بيش از همه به آن نياز داريم و آن سکوت و زمان تفکر و تامل است.
ما بايد ياد بگيريم که ميان خواسته ها و خوشي هايمان و کار و فعاليت روزانه تعادل برقرار کنيم.با انتخاب هماهنگي به عنوان راهنماي زندگي ، مطمئن باشيد که به زودي در لحظه هاي هر روز شما نواي ملايم رضايت و خشنودي طنين انداز خواهد شد.
 فراموش نکن:شادي آنگاه از راه مي رسدکه با زندگي جفت شوي،چنان هماهنگ که هر کار با لذت همراه مي شود.
پيشگام باشيد:
دانستن اين که پيش از ما بسياري از زنان راههاي پر زحمتي را پيموده اند تا به ساحل نجات رسيده اند ، آرامش بخش است اما کافي نيست و ما را به جايي نمي رساند.
ما بايد با آنچه داريم به آرمانهاي بنيان گذاران نيرويي تازه ببخشيم و آنها را تازه کنيم و بسط دهيم.اکنون زمان پيشگام شدن است به منظور برقراري امنيتي تازه براي خانه و خانواده........
ما روزي متخصص خرج کردن و مصرف بوده ايم،اينک داريم متخصص زندگي کردن مي شويم.ياد خواهيم گرفت که با نور خداوند و همت خود زندگي کنيم و اين تمام چيزي است که به آن نياز داريم.هيچ مانعي نيست که عزم واقعي و لطف و مرحمت شگفت انگيز خداوندي نتواند بر آن فائق شود.
يادتان باشد:زندگي موجب زندگي مي شود، انرژي ايجاد انرژي مي کند. با صرف کردن از خودمان و تدبير و دور انديشي است که ثروتمند مي شويم.
بنگرکه چه زيباست داستان زندگي:بازيگر تويي،کارگردان تويي،تماشاچي تويي،قصه نويس تويي،ترانه خوان تويي،
 
پذيرش تسليم و پذيرفتن زندگي واقعي:
پذيرش يعني تسليم شدن به آن چيزي که ما از آن با عنوان شرايط ما، شرايط اقتصادي ما، کار ما ، سلامت ما،روابط ما با ساير مردم و تاخير در روياهاي ما نام مي بريم.
براي من رضا چيزي است که آن را آه بلند روح مي نامم.رضا همان چشم هاي بسته به هنگام دعاست.اشک هاي ساکت و پنهان، رضا همان «باشد» است.
در واقع وقتي تسليم موقعيتي خاص مي شويم«دست از مقاومت کردن مي کشيم» در روحمان نرمش و انعطافي رخ مي دهد، ناگهان توانايي در يافت همه خوبيها و فراواني هايي را که برايمان مهيا شده است پيدا مي کنيم. زيرا پذيرش و تسليم مقداري آرامش و رهايي به همراه مي آورد. درست مثل اين است که بخار اين تلاش و تقلا اجازه يافته است تا از ديگ زودپز زندگي خارج شود.
پذيرش و تسليم واقعيت ها را براي ما روشن مي سازد به گونه اي که قادر مي شويم گام بعدي را بهتر برداريم.
از خودتان بهترين را بسازيد:
کار من دوباره ساختن خودم نيست ، کار من آن است که خلقت خداوند را به بالاترين کمالي که شايسته آن است برسانم و اين به صبر تداوم و پشتکار نياز دارد.
سعي نکنيد از خود چيزي بسازيد که نيستيد،تنها تلاشتان اين باشد که از آنچه خداوند آفريده ، بهترين را بسازيد.پس از همين حالا شروع کنيد!!
ساحل افتاده گفت:گرچه بسي زيستم
هيچ نه معلوم شد،آه که من کيستم
موج ز خود رفته اي،تيز خراميد و گفت:
هستم اگر مي روم، گر نروم نيستم!!
 
 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 666
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 666
بازدید ماه : 1598
بازدید کل : 56833
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت