وعده وعید
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:وعده وعید, :: 8:25 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

وعده ازدواج همچنان قرباني ميگيرد

دام دکتر قلابي براي دختران زودباور

دکتر قلابي که با وعده و وعيد زنان و دختران جوان را فريب مي داد و اموال شان را سرقت مي کرد با تيزبيني يکي از طعمه هايش دستگير شد.

         به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چندي قبل زني نزد پليس رفت و مدعي شد مرد جواني به بهانه ازدواج با او رابطه دوستانه برقرار کرده اما در فرصتي مناسب پولهايش را دزديده است. او گفت: چندي قبل در يک سوپرمارکت با مرد جوان بنام فريد آشنا شدم. او خودش را دکتر معرفي کرد و از آنجا بود که رابطه دوستانه ما شروع شد. بعد از چند مرتبه تماس تلفني فريد مدعي شد به من علاقه مند شده و مي خواهد با من ازدواج کند. او با من قرار ملاقات گذاشت تا بار ديگر يکديگر را ببينيم. وقتي در محل قرار حاضر شدم فريد سوار خودروي گرانقيمتي بود. چند ساعت در خيابانها پرسه زديم. وقتي به خانه رفتم متوجه شدم زيپ کيفم نيمه باز است. آن را کنترل کردم و فهميدم مبلغ 200 هزارتومان پولي که داخل آن بود مفقود شده است. بعد از آن چند مرتبه با فريد تماس گرفتم اما ديگر به تماسم پاسخي نداد.
به دنبال اظهارات اين زن تحقيقات در اين باره آغاز و چند روز بعد خواستگار قلابي دستگير شد. تحقيق درباره ادعاي وي نشان داد او نه تنها دکتر نيست بلکه ديپلم هم ندارد. متهم مدعي بود اين زن تنها فردي است که از او سرقت کرده اما با گذشت چند روز از دستگيري فريد دو زن ديگر به شکات پرونده افزوده و مدعي شدند فريد به بهانه ازدواج از آنها نيز سرقت کرده است.
در چنين شرايطي صبح امروز متهم به دادسراي ناحيه 11 منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. فريد با پذيرش اتهاماتش مدعي شد نيت بدي از اين کارها نداشته و فقط در يک لحظه وسوسه شده است. بازپرس پرونده با اعلام جزئيات اين ماجرا گفت: از آنجا که ممکن است متهم زنها و دختران جوان ديگري را نيز فريب داده باشد وي هم اکنون با قرار قانوني در بازداشت بسر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
 



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 1153
بازدید کل : 56388
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت