نامزد
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:نامزد,نامرد, :: 7:47 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

نامزدهای انتخابات، از یوسف صدیق(ع) الگو بگیرند 

خبر وبلاگ - دکتر محسن اسماعیلی، عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در مطلب جدید خود به موضوع انتخابات، شیوه های تبلیغاتی و ورود به آن پرداخته است.

دکتر اسماعیلی درباره شیوه برگزاری انتخابات در کشور گفته است: "بارها گفته و نوشته ام، و هر بار که تجربه جدیدی از انتخابات پیدا می شود، بیشتر باور می کنم که مدل کنونی انتخابات مناسب با مبانی دینی و شایسته پیشینه ملی ما ایرانیان نیست. شیوه فعلی برای مراجعه به رای مردم گرته برداری کورکورانه از فرهنگ غربی است که آثار ولوازم خاص خود را به همراه خواهد داشت. باید تا دیر نشده طرحی نو در انداخت که البته نشانی از آن دیده نمی شود."
 

وی درباره مساله تبلیغات نامزدها عنوان کرده است: " یکی از مهمترین نمودهای تفاوت فرهنگی درحوزه انتخابات ، مساله تبلیغات نامزدها وچیزی است که امروزه رقابت های انتخاباتی خوانده می شود. آیا اصولاً رقابت، به این معنی، درفرهنگ اسلامی پذیرفتنی است یا مردان خدا تنها زمانی تن به پذیرش تحمیلی مسئولیت می دهند که حجت بر آنان تمام شده وراهی برای گریز نداشته باشند؟ با این حال، وحتی درصورت قبول اصل رقابت، تازه سخن ازکمیت وکیفیت تبلیغات به میان می آید. بی تردید حجم ونوع تبلیغاتی که گاهی شاهد آن هستیم، در بسیاری ازموارد قابل پذیرش نیست. اسراف، گزافه گویی، سوء استفاده از اموال عمومی، رانت خواری های رسانه ای، عوام فریبی،و تخریب رقیبان تنها مثال هایی هستند که بالاخره روزی باید چاره اندیشی شوند.
داوطلبان تصدی مناصب عمومی باید یوسف صدیق (ع) را الگوی خود قرار دهند. هنگامی که پذیرش یکی ازمناصب مهم کشور به آن پیامبر بزرگوار پیشنهادشد(ونه او پیشقدم شد)،وایشان احساس تکلیف کرد و دریافت که امنیت اقتصادی و تامین معیشت جامعه تنها به دست او امکان پذیر است؛ فقط به معرفی خود بسنده کرد و بدون دادن هیچ وعده ای اعلام کرد: «: سرپرستى اموراقتصادی را به من بسپار که من هم کاردانم وهم امانت دار»."



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 985
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 985
بازدید ماه : 1917
بازدید کل : 57152
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت