وصيت نامه
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:گور,مرگ,,وصيت نامه,خرما,دوست دختر , :: 10:37 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

از بوی گلاب بدم می آید ، همون آب معدنی کفایت میکند ، نگید این رانی هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ، نوچ میشه ،من از مورچه ها دل خوشی ندارم!
آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نزارید!
خانوم های فامیل ، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و دادنکنید ، باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد ! مردم ،...... گناه که نکردم !
مراسم ختم من رو تو هیج مسجدی نگیرید ، راستی آخوندهم نیارید واسه فامیل ، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!
یه دوست دخترم نداریم که بگیم : خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید ؟!

توی درایو E عکس دارم ، خوراک اعلامیه ، عکسپرسنلی نزاریداا ، اونا جلب ترحم نمی کنه !

بعد از مرگم هنوز میت رو زمینمونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر ! یه کاری کنید درایو D بیشتر بترکه ! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده !!!

یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیلندیداااا ... ساندیس خیلی بده !!!

روی خرما ها پودر نارگیل نریزید ، هم شکلشخز میشه ، هم بد مزه میشه ! همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده ! ( پ ن : هنگامتزئین حلوا دست خود را با آب و صابون بشویید ! )

پنج شنبه ها سر خاکم نیایدچه کاریه ؟ ترافــــیک !

فیس بوکم رو بلاک نکنید ، گهگداری باهاش پست بدیدبیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه !

به اقوام بگویید از اون تکست های مرگ برامبگن : مثلا هنگام دیدن قبرم بگن : خونه ی نو مبارک !

شایعه کنید قبل مرگشبهش الهام شده بود میمره ! از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!

هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید ، شاید دلم برایتان تنگ شد !! :(
و در آخر :

بنویـسید بعد مرگـم روی سـنـگ ... با خطـوط نـرم و زیــباو قشــنگ
او خفته است در این گور سرد ... مرگش را دیده بود در یک پاییز زرد
 
 


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 1068
بازدید کل : 56303
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت