انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:قويترين, :: 10:14 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 همانطور كه در اورست حرف اول رازديم حالا هم بخوانيد:
 
زنان دانشگاه‌ها را فتح كرده‌اند
حالا تقريبا در تمام جهان، در رشته‌هاي دانشگاهي، چه در پذيرش و چه در فارغ‌التحصيلي، زنان موفق‌تر از مردان هستند. در سال تحصيلي 2009-2008 در آمريكا، 60درصد از سهميه فوق‌ليسانس در تمامي رشته‌ها توسط زنان اشغال شده و براي اولين‌بار در طول تاريخ ميزان زنان فارغ‌التحصيل در رشته دكترا از مردان بيشتر بود (51درصد به 49درصد) اين نسبت در سال‌هاي بعد بيشتر هم خواهد شد و در تمامي مقاطع تحصيلي ميزان دانشجويان زن از دانشجويان مرد بيشتر خواهد بود.
آن‌ها به سلامت فكر مي‌كنند

زنان در كشورهاي آمريكا و كانادا، براساس آمار موسسه‌هاي بهداشتي بسيار بيشتر از مردان به فكر سلامت خود هستند و به‌طور منظم به پزشكان مراجعه كرده و براي پيگيري بيماري‌هاي خود هم بيشتر و منظم‌تر به پزشك مراجعه مي‌كنند.
زنان قوي‌تر هستند
مطالعه‌اي كه در سال 2009 توسط پژوهشگران دانشگاه كل گپل انجام شده است نشان مي‌دهد، در بدن زنان مكانيسم‌هايي وجود دارد كه احتمال ابتلاي آن‌ها به بيماري‌هاي عفوني را كاهش مي‌دهد، در واقع مي‌توان گفت كه آن‌ها مكانيسم‌هاي تدافعي بهتري دارند.   اين مطالعات نشان داد، استروژن موجود در بدن زنان آنزيمي را كه باعث برهم خوردن سيستم ايمني بدن و ابتلا به عفونت مي‌شود را غيرفعال مي‌كند. احتمالا در آينده به مردان دچار مشكلات سيستم ايمني و عفونت‌هاي مكرر درمان‌هاي حاوي استروژن تجويز شود.


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 712
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 712
بازدید ماه : 1644
بازدید کل : 56879
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت