انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
دو شنبه 27 تير 1390برچسب: دریا ,غرق , :: 12:14 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

جریانهای شکافنده مهمترین علت غرق شدگی در دریای خزر
هر ساله شاهدیم که صدها نفر از هموطنانی که برای گذراندن تعطیلات تابستان و اندکی تفریح به دریا می‌روند، به یکی از بدترین اشکال مرگ که همان غرق‌شدگی است، گرفتار شده، خاطره‌ای تلخ نیز در ذهن و جان بازماندگان بر جای می‌گذارند. با وجودی که در سالهای اخیر دلیل اصلی مرگ شناگران دریای خزر به خوبی شناخته شده است، لیکن اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت نگرفته و متأسفانه هر سال در فصل گرما، همان وقایع اسفناک سال قبل تکرار می‌شوند. خواندن چند خط زیر می‌تواند برای شما و عزیزانتان اهمیت حیاتی داشته باشد. لذا اندکی برای آن وقت بگذارید.
 
شنا در دریا هرگز مشابه شنا در استخر نیست و علاوه بر دانستن فن شنا و داشتن مهارت زیاد، باید ویژگیهای آب دریا را نیز شناخت. آب شور دریا در صورت برخورد با چشم، سوزش چشمی دردناکی ایجاد می‌کند و تمرکز شناگر را کاملاً از بین برده و او را در یافتن مسیر ساحل ناتوان می‌کند. در صورت ورود آب دریا به نای و ریه فرد، سرفه‌های شدیدی ایجاد می‌شود که عملاً شنا کردن را غیرممکن ساخته و شناگر کاملاً مستأصل می‌شود. ضربات امواج دریا، فرد را با خود به این سو و آن سو برده، تمام توان و انرژی وی را مستهلک می‌کنند. گل‌آلود بودن آبهای ساحلی دریای خزر موجب می‌شود که حتی با عینک شنا هم نتوان در زیر آب چیز زیادی مشاهده کرد و مثلاً ناحیه کم‌عمق را از عمیق تشخیص داده یا فرد در حال غرق شدن را در زیر آب یافت. فردی که در چنین شرایطی به دام افتد، بسیار دشوار بتواند خود را از مهلکه نجات دهد. ضمناً مطابق یک اصل، برای شنای افراد بالغ در آبهای دریایی با عمق بیش از یک و نیم متر، نه تنها آنها باید فنون شنا را به خوبی بدانند بلکه لازم است به توان فیزیکی و استقامات بدنی بالای خود نیز اطمینان داشته باشند. حتی با وجود مهارت بالا و توان بدنی فوق‌العاده، هنوز هم دریا جای امنی برای شنا نیست، چراکه:
جریان‌های ساحلی از عمده دلایل مرگ شناگران حرفه‌ای می‌باشند.
امواج دریا با حرکت به سمت ساحل همواره حجم زیادی از آب را به طرف خشکی منتقل می‌کنند. این حجم وسیع از آب می‌باید دوباره به داخل دریا برگردد و برای این منظور در نقاطی از ساحل، به صورت تقریباً غیر قابل پیش‌بینی، درون آب دریا آب‌راهه‌هایی به طرف دریا ایجاد می‌شود که در آن آب با سرعت زیادی بر خلاف جهت امواج (یعنی از سمت ساحل به سمت دریا) جریان می‌یابد. این جریانها کاملاً از امواج آب متفاوت بوده و به آنها جریانهای ساحلی، جریانهای شکافنده (Rip Currents)، یا جریانهای مرگبار گفته می‌شود که در بسیاری نقاط جهان و بویژه در سواحل دریای خزر، تلفات جانی بسیاری را به بار می‌آورند.

جریان شکافنده از بالا شبیه یک بادبزن دستی است که دسته آن به سمت ساحل، و دهانه آن به سمت دریا می‌باشد. دسته این بادبزن بیشترین قدرت را دارد و صرف‌نظر از اینکه شناگر چقدر شنا بلد است یا چقدر توان جسمی دارد، عملاً برگشت وی به سمت ساحل را غیر ممکن ساخته، او را سریعاً با خود به داخل دریا می‌کشاند. برای درک بهتری از قدرت این جریان باید گفت که سرعت این جریان معمولاً از رکورد سرعت شنای المپیک نیز بالاتر است؛ بدین معنی که حتی بهترین قهرمان شنای المپیک نیز نمی‌تواند بر خلاف آن شنا کرده و به طرف ساحل برگردد. عرض جریان شکافنده بین



ادامه مطلب ...
سه شنبه 21 تير 1390برچسب: حجاب , :: 9:9 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

بنام خداوند هستي بخش
ما كه روي حجاب اين قدرمقيديم، به خاطراين است كه حفظ حجاب به زن كمك مي كند تا بتواند به آن رتبه ئ معنوي عالي خود برسد و دچار آن لغزشگاههاي بسيار لغزنده يي كه سر راهش قرار داده اند، نشود .

 

مقام معظم رهبري 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:تعیین دقیق قبله , :: 8:53 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
 
25 تير، آخرين فرصت تعيين دقيق قبله در سال جاري
خراسان - مورخ سه‌شنبه 1390/04/21 شماره انتشار 17881
 

رئيس انجمن نجوم آماتوري ايران گفت: شنبه 25 تير در لحظه ظهر شرعي (هنگام اذان ظهر به وقت مکه) آخرين فرصت در سال جاري براي تعيين دقيق قبله به دور از فرمول هاي رياضي و نجوم محاسباتي است.مسعود عتيقي در گفت وگو با ايرنا افزود: 2 بار در سال، يکي در 7 خرداد و ديگري در 25 تير در لحظه ظهر شرعي (هنگام اذان ظهر به وقت مکه مکرمه) خورشيد به سمت الراس خانه خدا مي رسدو از نگاه نجومي ميل خورشيدبا عرض جغرافيايي کعبه برابر مي شود که فرصتي براي تعيين دقيق قبله به دور از فرمول هاي رياضي و نجوم محاسباتي است. علاقه مندان مي توانند در کنار روش هاي استفاده از نقشه هاي جغرافيايي و يافتن زاويه انحراف قبله و نظاير آن اگر فرصت قبلي در خرداد را از دست داده اند، اين بار در روز شنبه 25 تير در ساعت 13:57 به وقت ايران به سادگي و با قرار دادن شاخصي بسيار باريک درون زمين و يا با استفاده از شاقول (براي عمود کردن دقيق تر شاخص) به امتداد خلاف جهت سايه شاخص -به سمت خورشيد- که در حقيقت دقيقا به سمت کعبه است دقت کرده و با علامت گذاري آن جهت دقيق قبله را براي طول سال در هر محل و منطقه مشخص کنند.

 



 
دو شنبه 20 تير 1390برچسب: حقوق زنان , :: 13:55 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 حقوق زنان
الف. شرط تحصیل
اگر چه حق تحصیل از حقوق اساسی هر فرد است و نمی تواند از
تحصیل افراد جلوگیری کرد، اما برای پرهیز از مشکلات احتمالی در این زمینه، عبارتزیر برای درج در سند ازدواج پیشنهاد می شود
زوج، زوجه را در ادامه تحصیل تا هر
مرحله که زوجه لازم بداند و در هر کجا [...]
 
اگر برای جدایی از همسرتان، تشکیل پرونده داده اید، باید مواظب باشید که طوریبرخورد کنید که وضعیت آشفته خود را از آنچه که هست بدتر نکنید. شاید فرصتی پیشبیاید که خود شما بتوانید از تقاضای طلاق صرف نظر کنید. در این میان، چیزهایی کهممکن است در نظر شما بی اهمیت جلوه کند، [...]
 
نفقه عبارت است از همه ی نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن،البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی درصورت عادت با احتیاج بهواسطه نقصان یا مرض زن می تواند درصورت استنکاف شوهر از دادن نفقه به محکمه رجوعکند که در این صورت محکمه میزان نفقه [...]

 

مهر در نظام حقوقی اسلامی

 

مرحله پنجمى هم هست که جامعه شناسان و اظهار نظر کنندگان درباره آن سکوتمى‏کنند.در این مرحله مرد هنگام ازدواج یک‏«پیشکشى‏»تقدیم خود زن مى‏کند و هیچ یکاز والدین حقى به آن پیشکشى ندارند.زن در عین اینکه از مرد پیشکشى دریافتمى‏دارد،استقلال اجتماعى و اقتصادى خود را حفظ مى‏کند.اولا به اراده كندخود شوهرانتخاب مى
 

 يكي از بزرگترين سوالات دنيا كه فكر فيلسوفان و حكيمان را به خود مشغول كرده بود  اين بود كه اول  مرغ بوجود آمده يا تخم مرغ. امان از اين انگليسي ها بخوانيد  ببينيد چه كرده اند .

پژوهشگران انگلیسی اعلام کردند که به جواب سوال قدیمی که همواره توجهات انسان را به خود جلب کرده، رسیده‌اند که بر اساس آن می‌توان ثابت کرد مرغ قبل از تخم مرغ به وجود آمده است. به نقل از راشا تودی، در تحقیقات اخیر پژوهشگران انگلیسی مشخص شد که پوست تخم‌مرغ حاوی عنصر «اوفوسلیدین ۱۷» است که تنها در بدن مرغ یافت می‌شود. بر این اساس، غدد داخلی مرغ این ماده را ۲۴ ساعت قبل از تخم گذاشتن ترشح می‌کند تا پوسته آن‌را تشکیل دهد. پژوهشگران معتقدند با توجه به اینکه مرغ تنها دارنده این عنصر است شکی وجود نخواهد داشت که مرغ قبل از تخم مرغ آفریده شده و باید پرونده این سوال قدیمی در اذهان عمومی بسته شود

دو شنبه 20 تير 1390برچسب:سال 2020, :: 13:30 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

  •  
بشرتا سال ۲۰۲۰ به این تکنولوژی ها نیاز دارد
 در اينكه بشر تا سال 2020به چه جايگاهي خواهد رسيد شكي نيست ولي منظور از بشر اينست كه مردان و زنان روي كره خاكي با اتحاد با هم به چنين جايگاهي خواهند رسيد ميگيد نه تا سال 2020صبر كنيد.
 
در سالهای اخیر، علم با سرعت زیادی در حال پیشرفت و گسترش است. پیشرفت علم بسیاری از بیماریهایی را که انسان در طول تاریخ از آنها رنج می برده و یا حتی ممکن بوده که بر اثر ابتلا به آن بیماریها جان خود را از دست بدهد ریشه کن کرده. همچنین، پیشرفت علم باعث شده که زندگی ما انسانها راحت تر شود. به هر حال، همان طور که از قدیم گفته اند، همیشه راهی برای پیشرفت و ترقی وجود دارد.
 

سفر به کره ماهNASA نمی تواند این آرزوی انسان را برآورده کند. اما امیدواریم با پیشرفت علم در آینده ای نزدیک ین امر محقق شود.
وقتی دانشمندان به این نتیجه رسیدند که زندگی در فضا امکان پذیر است، حتماً به روزی هم فکر می کردند که بتوانند سفر به کره ماه را مقدور سازند. وقتی که انسان قدم به کره ماه گذاشت آرزویش به تحقق پیوست اما نه به طور کامل.در حال حاضر

پیوند سر کله
حتی فکر کردن به این مسئله بسیار عجیب به نظر می رسد و شاید به همین دلیل هم باشد که تاکنون دانششمندان هیچ تلاشی در این زمینه نکرده اند. برای اینکه عمل پیوند سر انجام شود، باید دو نفر داوطلب پیدا کنیم. سر هر دو آنها را از تن جدا کنیم و به بدن دیگری پیوند بزنیم. مهمترین دلیلی که باعث می شود دنیا به این پیشرفت علمی احتیاج داشته باشد این است که پیشرفت علم در این زمینه ممکن است باعث نجات جان انسانها از مریضی هایی شود که بر بدن (البته به جز سر) اثر می گذارند.
 

انرژی های تمیز۵۵ سال دیگر کل نفت کره زمین هم تمام می شود و چیزی از آن باقی نخواهد ماند. به همین دلیل است که ما احتیاج به انرژی جایگزین دیگری داریم. این انرژی جایگزین، باید یک انرژی تمیز باشد تا باعث آلودگی زمین نشود.
عمر سوخت های فسیلی مدتهاست که تمام شده و طبق مطالعات صورت گرفته تا
 

درمان سرطان ۷ میلیون نفر در دنیا می شود. به همین دلیل است که درمان سرطان باید هرچه زودتر کشف شود.
تشخیص این بیماری کشنده بسیار راحت است ولی تاکنون هیچ درمانی برای آن پیدا نشده است. بیماری سرطان هر ساله باعث مرگ بیش از
 

سفر به سیاره مریخ۱۹۶۹ پا به کره ماه گذاشت، فکر سفر به سیاره مریخ هم به ذهن دانشمندان رسید. از آن زمان تاکنون دانشمندان در حال بررسی عواملی هستند که انسان بتواند به این ماموریت برود و قدم به سیاره مریخ
آسانسور فضایی
فکر درست کردن یک آسانسور فضایی خیلی عجیب به نظر می رسد. این آسانسور صدها بار از یک آسمانخراش بلندتر خواهد بود، اما با این حال سفر به فضا را بی نهایت آسان خواهد کرد. جالب این است که، ساختن این آسانسور چندان هم مشکل نیست چون احتمالاً مرکز آن در مدار زمین واقع می شود. پس چرا تا به حال کسی آن را نساخته است؟

وقتی که انسان برای اولین بار در سال
بگذارد.
 

تئوری برای همه چیز
دانشمندان همیشه اعتقاد داشتند که هر اتفاق و حادثه ای که در جهان رخ می دهد عامل آن یک یا چند نیرو است. تئوری برای همه چیز تلاش میکند تا این نظریه را ثابت کند و همچنین در تلاش برای شناخت تمام نیروهایی است که تاکنون وجود داشته است.
نانوتکنولوژی
نانوتکنولوژی می تواند انقلابی در علم پزشکی مدرن ایجاد کند. اگر این اتفاق بیفتد، پزشکان قادر خواهند بود تا از مولکولها برای نابود کردن سلول های سرطانی استفاده کنند.

رفتن به هسته مرکزی زمین
در گذشته، مردم فکر می کردند که رفتن به هسته مرکزی زمین کار بسیار آسانی است. اما آنها کاملاً در اشتباه بودند، چون وزن و فشار در هسته زمین بسیار زیاد است. اگر کسی آنقدر قوی باشد تا بتواند به این سفر برود، قادر خواهیم بود که به دیگر منابع انرژی دست یابیم.
 
 
 
دو شنبه 20 تير 1390برچسب: زن, :: 13:20 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

در تقويم يك روز را روز زن اعلام كرده اند ولي همه روزها روز زن است

كمي بينديشيد و نظر بدهيد البته آرامش خود را حفظ كنيد .شلوغ نكنيد همه مي تونند نظر بدهند ميگيد نه   امتحان كنيد .

دو شنبه 20 تير 1390برچسب: تلاش , :: 13:16 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 در يك سايت بانكي مطالب زير بچشم مي خورد  كه براي شما پند دارد .

نازگل,ته تغاری بابا و دختر نازنازی مامان است.اما ناز پروده نبوده,نیست و افتخارش هم همین است. وقتی هنوز دانش آموز دبیرستان بود خواهربزرگش دخترش را نزد آنها می گذاشت و سرکار می رفت. گلی هم که نگران سن بالاو بیماری مادرش بود با کمال میل از خواهر زاده اش نگهداری می کرد . حتی یک بار هم گلایه نکردو نگفت که بچه خواهرم را من نباید بزرگ کنم ,من خودم نوجوانم و نیاز به مراقبت دارم.
به آشپزی و هتلداری علاقه داشت اما به اصرار یکی از خواهرانش وارد رشته ارتباطات شد که متاسفانه هیچ علاقه ای به آن نداشت به این دلیل هر روز دانشگاه به اندازه یک سال از عمرش می کاست اما خود کرده را تدبیر نیست.
غیرت یک خصلت مردانه است این تصوری است که در ذهن بسیاری از مردم نقش بسته و تصور می کنند این خصلت در خانم ها محلی از اعراب ندارد اما گلی و گلی ها ثابت کرده اند که اینطورنیست.
خدا نعمت را بر پدر گلی تمام کرده و 5 دختر سالم که هرکدام یک لشکر اندبه او ارزانی داشته اما به طور قطع پرداخت هزینه های هرکدام از آنها چندان آسان نبوده و نخواهد بود بنابر این گلی برخود واجب میدید که در تامین هزینه های دانشگاه آزاد به پدر کمک کند بنابر این از همان روزهای نخستین دانشگاه در جستجوی کار برآمد . مدتی هم در یکی از خبرگزاری های نیمه دولتی کار کرد اما روحیه اش با خبرنگاری مطابقت نداشت و با وجود حمایت های خواهر و شوهر خواهرش کار را رها کردو در جستجوی حرفه ای برآمد که با خواست هایش مطابقت داشته باشد.
پس از مدت کوتاهی در یک تالار پذیرایی مشغول به کارشد و به پذیرایی از میهمانان تالار که برای جشن,ازدواج و افطار گرد هم می آمدند می پرداخت .حقوقش چندان بد نبود و از این بابت خدارا شکر می کرد.
یکبار یکی از همکارانش از او خواست تا در یک تالار دیگر به صورت قرضی یک شب کارکند اما نمی دانست که آن شب به یکی از سخت ترین شبهای زندگی اش بدل خواهد شد. هنگام ورود به تالار تمام وسایلش راتحویل گرفتند و مجبورش کردند لباس فرمی که به تنش گریه می کرد بپوشد آخر شب اما ماجرایی اتفاق افتاد که برای گلی داستان ما بس گران می آمد و پژمرده اش کرد.مدیرتالار یکی از کارمندان خانم ویکی از کارمندان آقایش را مجبور کرده بود تا تمامی کارکنان را موقع خروج تفتیش کنند تا مبادا چیزی ندزدیده باشند!! برای کسی که برای تهییه پول حلال تا پاسی از شب کار می کند تا روزی حلال بدست آورد این رفتار بسیار سنگین خواهد آمد به همین خاطر گلی پس از تفتیش بدنی حاضر نشد حقوقش را که حقش بود دریافت کند و پاکت را به صاحب تالار که یک سرهنگ خیلی مسن بازنشسته بود داد و گفت به نظرم شما محتاج ترید .
گلی 20 ساله آن شب بزرگترین درس زندگی را به یک پیر مرد 70 ساله داد.
اما این برخورد باعث عقب نشینی گلی نشد و تمام چهار سال تحصیل تلاش کرد و بیشتر هزینه های دانشگاهش را خودش پرداخت ومبلغی هم برای تهییه جهیزیه اش پس انداز کرد.
به راستی بعد هر سختی آسانی است.
این وعده خداوند است وعده ای که خدا در قرآن به ماداده و در آن هیچ تردیدی نیست اما نگارنده این آیه را با دیدن زندگی گلی با پوست و گوشت خود احساس کرد و به یقین رسیده است.
او این روزها زندگی شیرینی دارد از تهران مهاجرت کرده وزندگی معمولی وخوبی را می گذراند.دست از تلاش نکشیده اما فرزندش را به هرچیزی ترجیح می دهد و امید وار است شیر دختری مثل خودش تحویل جامعه کند.
 
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:تبحر در خرید , :: 13:9 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

8 راه ساده برای صرفه جویی در هزینه ها که فکرش را هم نمی کنید    
يكشنبه ، 29 خرداد 1390 ، 11:49

این روزها بهترین راه برای کنار آمدن با گرانی و تورم و هزینه های سرسام آور این است که در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

به گزارش بانکی دات آی آر، برای اینکه بتوانیم در این روزگار در هزینه های خود صرفه جویی کنیم، راه هایی وجود دارد که ما حتی فکرش را هم نمی کنیم. روش هایی ساده اما کارآمد.


1.    تا حد امکان از غذای بیرون بپرهیزید:

این روزها از ضرر و زیان هایی که غذاهای آماده برای سلامتی دارند، زیاد می شنوید. اما یکی دیگر از مضرات این غذاها پول های بی زبانی است که خرجشان می شود.

از جمله بهترین راه هایی که می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، آشپزی کردن و لذت بردن از خوردن غذای خانگی است.


2.    فهرستی از خریدهایتان تهیه کنید:

زرق و برق سوپر مارکت ها و مراکز خرید معمولا هر فردی را جذب خود می کند. وسوسه خرید از این اماکن یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن هزینه هاست.

اگر دوست دارید پول کمتری در سوپرمارکت ها و مراکز خرید خرج کنید، پیش از رفتن به چنین اماکنی، لیستی از خرید های خود تهیه کنید و البته سعی کنید وسوسه نشوید!


3.    تاریخ انقضای محصولات را بخوانید:

کار چندان سختی به نظر نمی رسد. تعجب آور است که برخی افراد بدون توجه به تاریخ انقضای محصولات غذایی مختلف از جمله لبنیات، گوشت، مرغ، تخم مرغ و غیره ، پای آنها پول می دهند.

با خواندن تاریخ انقضای محصولات گوناگون با یک تیر دو نشان می زنید، هم پولتان را هدر نداده اید و هم به سلامتی خود توجه کرده اید.


4.    به جای خرید کتاب آنها را از کتابخانه به امانت بگیرید

هرگاه امکان داشته باشد، به جای خرید کتاب آن را از کتابخانه به امانت بگیرید. عضویت در کتابخانه یا هزینه ندارد یا هزینه جزئی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

حسن دیگر این کار این است که کتابخانه ها هم جای خوبی برای مطالعه و درس خواندن هستند و هم تنوع کتاب در آنها زیاد است.

اگر مجبور به خریدن کتاب هستید، حتما کتابی را انتخاب کنید که محتوای آن متناسب با هدفتان باشد، نه اینکه پولش را بدهید و استفاده ای هم نبرید.

 5.    گران نخرید

اگر خواستید اجناس گران قیمت بخرید، حتما قیمت آن را از چند فروشگاه بپرسید. به این ترتیب کسی نمی تواند سر شما کلاه بگذارد.

اگر پیش از خرید اجناس، به ویژه اجناس گرانقیمت، تحقیقات لازم را انجام دهید، هم کالای مورد نظرتان را خریده اید و هم پول اضافه پرداخت نکرده اید.


6.    برنامه منظمی برای نگهداری و تعمیرات احتمالی خودروی خود داشته باشید:

از کارهایی مثل تعویض روغن، تنظیم باد لاستیک ها و دیگر کارهای مربوط به خودروی شخصی خود هیچگاه غافل نشوید.

اگر دیر بجنبید و خودرویتان را به حال خود رها کنید، آنوقت مجبورید بعدا پول بیشتری برای تعمیر و نگهداری آن صرف کنید.


7.    در استفاده از وسایل برقی دقت لازم را داشته باشید:

ساده ترین راه کاهش مصرف برق، آنهم در این روزها که پول قبض هایش برای خیلی ها سر به فلک می کشد، اینست که وقتی از آنها استفاده نمی کنید، آنها را از برق بکشید.

واضح و مبرهن است که اگر به جای اینکه فقط تلویزیون را خاموش کنید، آن را از برق بکشید، مصرف برقتان کاهش میابد.

البته به مبلغ قبض های دیگر هم دقت کنید، آنها هم این روزها دست کمی از قبض برق ندارند.


8.    برای مسافرت از پیش برنامه ریزی دقیق داشته باشید:

مسافرت بخشی مهمی از زندگی ما آدمها را تشکیل می دهد. اما تنها مشکلش هزینه های زیادی است که برای خانواده به دنبال دارد.

می توانید با برنامه ریزی دقیق هزینه ها را کاهش دهید. مثلا با استفاده از تورهای گردشگردی یا وبسایت هایی مرتبط با خدمات مسافرتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 
 
 
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

مزاح
به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه يخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است
 
 
پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه
 
 
از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!
 
 
 
حکمتی برای فهيمان : يارو داشته دنبال جاي پارك مي گشته اما پيدا نمي كرد! در همون حال گشتن به خدا ميگه: خدايا اگه يه جاي پارك برام پيدا كنيا من نماز مي خونم، روزه مي گيرم كه يه دفعه يه جاي پارك مي بينه و به خدا مي گه! خدا جون نمي خوادخودم پيدا كردم
---------------------------------------------------------------
طرف یه تیکه آشغال مي پره  تو چشمش . می ره جلوی آينه  تو چشش فوت ميكنه. خانمش بهش ميگه ديوونه تو فوت نكن بذار اون فوت كنه!
 
دو تا تنبل دراز كشيده بودند يكيشون داشته خميازه ميكشيده اون يكي ميگه داداش تا دهنت بازه لطفا اين اصغر ما رو هم صدا كن
---------------------------------------------------------------
عروس ميره گل بچينه ، شهرداری ميگیرتش
---------------------------------------------------------------
طرف خودشو میمالیده به سپر ماشین ! میگن چی کار میکنی بابا, میگه دارم اوقاتمو سپری میکنم
---------------------------------------------------------------
یکی زنگ ميزنه 118 ميگه شماره غضنفر رو داريد يارو ميگه نه ، ميگه پس من ميگم تو يادداشت كن داشته باشی
---------------------------------------------------------------
به یارو میگن ۱۲ امام رو میشناسی؟ میگه آره. میگن خوب نام ببر؟ میگه اونجوری که نه. اگه ببینمشون میشناسم
---------------------------------------------------------------
دختره ميره تعليم رانندگي ... ازش ميپرسند چطور بود ؟ ميگه : بد نبود ! اما معلمش خيلي مذهبي بود. ميگن : واسه چي؟ ميگه : والا من هر كاري ميكردم هر جايي ميپيچيدم ميگفت : يا اباالفضل ...يا حضرت عباس...يا امام حسين
---------------------------------------------------------------
 تست فيزيك كنكور : سرعت نور چه قدر است؟  1- بد نيست  2- خوب است  3- الحمدالله   4- تو خوبي؟
---------------------------------------------------------------
بر اساس جديدترين تحقيقات ، تنها 20% از مردها عقل دارند! ... مابقي همگي زن دارند
---------------------------------------------------------------
پشت کنکوريه نذر میکنه اگه دانشگاه قبول بشه ،،،ننه اش رو با پای برهنه بفرسته کربلا
---------------------------------------------------------آقا ماشاا... را ميبرن بهشت ، زير پای مادران له ميشه ( آخه بهشت زير پای مادران است )
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
  
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 737
بازدید کل : 55241
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت